onsdag 15 januari 2014

Mellanlägg.

Jag har fått en yoga matta i julklapp.

Den luktar lussebulle.

Jag har svårt för att tänka sunt när jag borrar ner huvudet i en stretch och känner nybakad lussebulle i näsan.

Idag ska jag jobba. Ska bara vänta ut tiden först. Jag är ledig när barnen är i skolan och när dom slutar och nästan är på väg hem så börjar jag jobba.
Det känns så där... så där jättedåligt så jag nästan får ont i magen.
Ibland säger jag saker, men det känns som dom inte hörs. Som att dom försvinner på vägen från min mun till den jag talar. Och så gör dom om orden till något eget, som blir tvärt om.
Idag ska jag säga samma sak en gång till.
För jag saknar mina barn och jag vill träffa dom mer än en kort stund på morgonen och en kort stund när dom lagt sig (om dom inte redan somnat förstås...)

Man kan säga att denna dagen inte är så bra för mig. Rent humörmässigt då vill säga.

Imorgon kanske känns bättre.

Kram
Mika

1 kommentar:

  1. Åh vännen, du är inte ensam att känna så!
    Mitt hjärta blöder när Lilleman gråter för han hellre vill vara hemma och mysa med mamma :-(
    Kraamar i massor

    SvaraRadera