onsdag 15 januari 2014

Nej men det var väl ett jävla gnällande på den kärringen!

... Kan man tycka när man (du) tittar in på min blogg. Och du som bara ville fördriva tiden lite, kanske läsa något roligt eller inspirerande och så kommer jag här och dräller ut mitt missnöje över något som jag borde vara glad över att jag ens har (menar ett jobb). Nej vet du vad! Så jävla 2013 av mig!

Nu är det 2014 och jag har bara massa fantastiska saker för mig. Så det är allt ni kommer få ur mig i år! Fantastiskishet! Borde döpa om bloggen till "hemma hos fantastiska mika" faktiskt. 

En fantastisk sak av alla dessa som jag nyss tog upp är att min utställning närmar sig. Och i alla fall en fantastisk målning är färdig. Så här såg den ut när den inte var färdig: 
(Se nedan)
Du kan ju bara gissa hur fantastisk den är nu när den är klar!

Kram
Fantastiska 
Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar