måndag 30 december 2013

Superduktig!

Jag slängde all choklad igår precis som jag skrev... Vilket ledde till att jag hittade julgodiset som vi själva bakat innan jul. (Nu kan man undra varför jag inte slängde det godiset samtidig enkelt: det låg på en annan hylla.) i vilket fall som helst så kunde jag inte låta bli att äta en... två... Okej fem praliner. Fem praliner med Rom och fikon i. När jag bakade dom höll mixern på att dö av ansträngning så jag hällde på lite mer rom... Och lite till... Ytterligare lite till igen... Nja. Ganska mycket till slut. Typ en halv flaska på tjugo praliner. 
Nu är jag varm i magen (och huvudet) fundilerandes på hur jag kunde glömma att det gick så mycket alkohol när jag bakade... Nåväl. Det går över till jag gifter mig. 

(Jo just det... Yogan jag utövar gör jag via nätet på en sida som heter yogobe... Du kan prova gratis i tre dagar!)

Kram
Mika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar