söndag 29 december 2013

Mitt nya liv.

Välkommen till mitt nya liv.

Kan man tycka så? Att man har ett helt nytt liv? Bara för att jag börjat med yoga... via nätet (*asgarv*) men det är faktiskt så det känns. Det känns som jag hittat mig själv igen. Påpekas bör att jag inte alls är så smidig som jag kanske tror att jag är. Absolut inte heller så stark som jag kanske borde vara... men jag kommer bli. Och med det följer liksom hela resten av livet. Närvaron och glädjen.
...åh! Jag är så pretto!!! Jag vet! Jag har försökt att slå det ifrån mig och jag VILL inte men sanningen är att jag är en ganska tråkig pretentiös, namn-analfabet som inte förstår hur man skvallrar om andra människor... å andra sidan kunde det faktiskt varit värre...

Nej... nu ska jag leta upp och slänga alla överbliven choklad från jul... Va? Nej inte för att jag är pretto; för att jag inte har någon karaktär alls när det kommer till choklad.

Kram
Mika


4 kommentarer:

  1. Hahaha, låter fantastiskt med ditt nya liv! Yoga på!

    SvaraRadera
  2. Vad är det för yogaövningar du kör? Jag vet att jag måste sätta igång också … men det är så svårt att få tummen ur på egen hand … :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har hoppat på en "internetprenumeration" på en sida som heter yogobe. Gå in och prova gratis i tre dagar. Jag är superduper nybörjare och har lite svårt för att hitta det jag söker efter men jag kör lite olika pass och lär mig mer och mer för varje dag. (Just nu kör jag solhälsningar och ett core program med båtar på 30 minuter... båtar är gryyyymma! Inte alls så stillsamma som dom kan vara på havet. ;) )

      Radera