torsdag 14 november 2013

Paket på posten.

Igår fick jag ett paket från posten med den senaste kollektionen med inspirations kort från kreativ insikt. Och jag känner mig så glad efter att ha sett dom. Denna gång vänder korten sig främst till tonåringar... Men jag som alltid känner mig ung och ibland lite vilsen upptäcker hela tiden fler texter som talar till mig. Bilderna var en fröjd att göra! Jag tror inte det var ett enda som inte kändes naturligt och kom av sig själv. 
Nu startar en ny period i mitt skapande och jag kommer få en hel del utmaningar framöver. 
Känns både roligt och läskigt!

Kram
Mika

4 kommentarer:

  1. Finns de till försäljning? En måstejulklapp till min Minsta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! klart dom gör... tänk att jag glömde skriva det: finns på kreativinsikt.se under kategori "För barnen".

      Radera
  2. Åh vad fina!! Jag bara måste ha...till mig själv :-)
    Du är så duktig!
    Kraam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ett litet lager hemma. Jag kan ta med när jag lämnar kalendern till grannen om du vill.

      Radera