torsdag 21 november 2013

Framtiden.

Jag har köpt en ny kalender nu. En för 2014.

Det känns spännande med ett nytt år i sikte. Själva siffran 2014 är fin. Den är mjuk och lovande. 2013 är vass och lite bakåtsträvande. Jag längtar att fylla min kalender med det som komma skall.

Jag vet att det blir ett fantastiskt år.

Vem vet, jag kanske till och med dammar av min systemkamera. Japp. Jag tror det är dags för det.
Jag tänker köpa ett kort på friskis också. Jag tror att 2014 blir det bästa året någonsin!

Kram
Mika


2 kommentarer:

  1. Eller hur att 2014 kommer bli bra!? :D Jag känner det på mig. 2014 känns lite sådär hemlighetsfullt och busigt, men samtidigt beslutsamt och framåtblickande.
    Åh jag älskar årsskiften, det är så magiskt!
    Jag hoppas att allt blir som du önskar dig :) kram

    SvaraRadera
  2. Jag har också stora förhoppningar på 2014, att allt blir bättre då.

    SvaraRadera