torsdag 6 december 2012

Broccolikatt.

Min katt åt en broccolibukett idag. Inte nog med det. Hon snodde den morrande från golvet, sprang iväg med den och svalde den nästan hel. Jag och Gubben stirrade på varandra förvånat och sedan skrattade vi så barnen blev irriterade.
Idag har Stor och Liten haft varsin kompis med sig hem. Alla vi fem har julbakat hela eftermiddagen. Det var mysigt, kladdigt och väldigt mycket ätande. Tur det är jul en gång om året.
Min förkylning håller i sig. Den liksom eskalerar med jämna mellanrum och lämnar de märkligaste symptomen efter sig. Just nu har jag giganto ont i magen. Igår kväll kändes det som mina bihålor var uppblåsta till dubbel storlek och knastertorra.
På lördag är det avslutning på Berghs. Berghs ligger i Stockholm. Det snöar hela tiden i Stockholm. Jag vill inte gå på avslutning. Jag vill om hela kursen, alternativt fortsätta tre år till. Jag lär mig massor och utvecklas massor.
Det är roligt att utvecklas.


Kram
Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar