måndag 11 juni 2012

Glada tillrop mottages tacksamt.

Sitter här i ateljén och funderar så det knakar. Det är dags att få till en förändring här vid mitt skrivbord. Man kan säga att jag behöver en ny affärsidé. En ny vision. Ett nytt mål.

Så trååååkigt kan man tycka. Varför inte bara köra på?

Det kan jag också tycka. Men jag är ganska duktig på att drömma mig bort när jag sitter här, mina drömmar går i snabb takt och byter av varandra. Det är väldigt svårt att få ner dom på papper i samma takt. Så jag behöver struktur, mål och fasta visioner.

Just nu funderar jag på nya produkter, två bokuppslag, en utställning och hur jag i framtiden ska göra med beställningar från privatpersoner. Vill jag måla mer fritt? Vill jag illustrera för företag? Vad vill jag? Vill jag skriva mitt eget? Vill jag skriva för andra? Vill jag vidareutbilda mig? Vill jag rikta in mig på mönster eller måleri? Vill jag ansluta mig till en grupp med andra kreativa själar eller vill jag starta en egen grupp?

Det finns så mycket jag VILL göra!!!

Kram
Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar