söndag 10 juni 2012

Nu snurrar det igen.

Så där ja. Tillbaka i gamla rutiner igen.

Jag var ute på en härlig resa där ett tag... en "drömsk men ändå verklig för mig-resa". En del av mig önskar att det skulle fungera...precis så som det såg ut i mitt huvud. Men drömmen var egentligen inte min och redan gjord så jag återvände dit jag är nu. Så: ja, ekorrhjulet snurrar på. Men det känns som det är i en annan rytm. Inte lika mycket gnissel och förhoppningsvis leder det dit jag vill denna gången.

Om inget annat så är det snart semester... *ler fånigt*

Kram
Mika

Och för er som undrar vad min resa handlade om... ja... ni får helt enkelt knata ner ett mail till mig så ska jag berätta. *hemlig* Den är inte riktigt för alla öron (Birgitta! Jag mailar dig direkt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar