söndag 15 januari 2012

Minst en av mina vänninor...

...kommer bli alldeles lycklig när hon läser den här:
Jag får inte länken till att fungera så klicka in på Hildas hem och leta upp tidningen!

Jag har följt bloggen Hildas hem under en tid nu. Hennes blogg är en sådan som jag önskar att min kunde likna. Vackra rena bilder med recept och heminredning. Vackra fotografier och mängder med kreativiet. Hennes bilder och ideer inspirerar därför delar jag med mig till er för jag känner på mig att detta är något som MÅNGA av er kommer tycka om! Vare sig ni väljer att bläddra i tidningen eller ta dagliga tittar på bloggen.

Kram
Mika

2 kommentarer:

  1. Den får jag ta och spana in. :)

    SvaraRadera
  2. Så klart jag älskade den vännen =) Såg du mitt inlägg? Men nästa årt hoppas jag att din kalender får pryda min vägg =D Kramen

    SvaraRadera