onsdag 10 september 2014

Ganska så plump faktiskt.

Öj vad det är bra med insikter. En sådan kom till mig idag när jag ytterligare en gång lyckats "prat-chatta" på Facebook. Själv läser jag ALLT som att människor menar gott, även sånt som jag kanske borde ta åt mig av och verkligen inse att "den här människan är inte glad på mig nu". Det är kanske ett försvar från mitt innre, men jag kan för mitt liv inte förstå varför någon skulle vilja smäda eller pika någon annan över Facebook/mail. 
Detta har lett till att jag är ganska plump själv. Skriver det som faller mig in och på senaste märker jag att folk/kollegor/vänner faktiskt tar illa vid sig.  Suck... 
Kanske dags att gå den där skrivarkursen och kanske se mig om efter en charmkurs också :). 

Kram
Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar