tisdag 17 september 2013

Fullmåne.

Jag vet inte om det är fullmånen som gör det men jag är en jäkel på att hitta lösningar idag. Till exempel: lösningen på att katten förvirrat sig till andra huset: jag går upp kvällstid imorgon och kallar henne över vägen igen med en bit skinka och en skramlande tallrik eller vad sägs om att jag oroar mig för att Stor brutit handleden: kör henne till doktorn som konstaterar att det bara är en stukning. Eller jag har ingen lust att bli instängd varje dag hur roligt mitt jobb än är: jag spelar på lotto och blir multi miljonär. Eller sambon behöver informeras om att barnen ska ha cykelhjälm, varsin tia och joggingkläder imorgon: jag skriver det här. Eller jag är så trött så rummet snurrar: jag går och lägger mig.

Just det! En jäkel på lösningar.  

Kram
Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar