tisdag 2 juli 2013

Halva dagar.

Jag avskyr att jobba eftermiddag.

Hela förmiddagen blir en konstig väntan.

Jag bestämde mig för att jag ska jobba med administration på förmiddagarna de dagar som jag jag inte börjar förrän efter tolv. Det går si så där. För nu har katten varit borta flera dagar och jag hittar henne inte någonstans.... och den katten må vara mycket jobb och väldigt krävande... men tanken på att hon ligger någonstans överkörd eller sjuk gör att jag inte kan koncentrera mig på något annat.

Så nu sitter jag här. Jag har skrivit två brev, nä nu ljög jag, ett och ett halvt brev på hela förmiddagen. Och jag vill inte alls till jobbet! Hela juli är fullt med eftermiddagspass. I hate eftermiddagspass.

Nåväl... jag åker nu.

Lämna gärna en rolig anekdot eller något som jag kan läsa när jag kommer hem ikväll vid halv nio.

Tror ni att jag längtar till semestern????

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar