söndag 30 juni 2013

....sex...fem...fyra!

Vilken slö söndag. Nästan som i gamla dagar. Antagligen en bakterie som vill hälsa, kolonisera, föröka och ta över.
Jag hoppas på att bakterien tyckte jag var riktigt tråkig och ointressant som lyckats sova från och till hela dagen. 

Idag har jag mumsat något som kommer gå upp på min tio-i-topp lista på mums. Bara lyssna på det här:
Lakrits-maränger.

Åååååh! Så gott! Min vän M var här och lämnade en påse. Hon har bakat dom själv. Inte för små och inte för stora...Precis lagom för att stoppa en åt gången i munnen. 
Nu är där bara fyra kvar.
Nej, jag tar tillbaka det. Dom är slut. Gubben ringde innan och frågade om jag inte kunde försöka spara en till honom. Jag fnissade och sa: nej.
Om du vill göra egna kan du googla lakritsmaräng. Det tänker inte jag göra. Livsfarliga dom där små rackarna.

Kram
Mika 

Ps...Ni är jätte-JÄTTE dåliga på att skicka målbilder! Jätte-Jätte-dåliga. Ds.

3 kommentarer:

  1. Länk till målbild i signaturen!

    SvaraRadera
  2. Jag har också en vän som heter M! Men han bakar inte lakritsmaränger, vad jag vet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säg till honom att han verkligen, verkligen borde göra det. Säg att alla M bakar sådana!

      Radera