onsdag 26 juni 2013

När han stänger en dörr...

...öppnas ett fönster.

Åh! Allt känns läskigt och spännande på samma gång. Jag välkomnar förändring men funderar mycket på hur jag ska starta upp den. Jag behöver en målbild. En tydlig en! Kan man köpa sådana på ICA? Eller kan jag beställa den här på bloggen? I så fall gör jag det!

Jag beställer härmed 1 st målbild.

Eller är det så att jag måste göra mig av med 999 andra målbilder så att den där sista 1000:e lyser klart?

Hjilp, hjolp.

Nu har jag suttit och grottat ner mig i planering och papper hela förmiddagen. Det märks på mitt språk (ej fungerande... bara fragment) nu ska jag resa mig, ta på uniformen och möta en massa härliga människor.

Ikväll... Då ska jag kolla mailen efter målbilder. Du vet väl min adress?

mikaela.nordlund(snabel-a)telia.com

Kom igen! Skicka nu då!

Kraaaaaaaaaaaaaam!
Framgooglad målbild. Fin. Men inte "min".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar