fredag 17 augusti 2012

Nojjerier.

Fy vad trött jag är! Jag borde verkligen gå och lägga mig... borde... 
 
Jag kan inte låta bli att bli lite små nervös inför starten på min kurs... det känns lite läskigt att sätta sig i en annan stad, på en helt okänd för mig skola, med en massa människor som jag inte vet vilka dom är. Jag vet att det kommer bli jätteroligt och ge mig massor... men... oh alla dessa "men".
Helt ärligt så är det jobbigaste "men:en" de här:
1.Hur sjutton ska jag hitta dit?
2.Vad i hela friden ska jag ha på mig?

Och svaren kommer, självklart och snabbt:

1.Ta en taxi.
2.Kläder.

Men jag lyssnar inte på dom. Jag fortsätter nojja för svaren känns inte rätt. Jag vill att svaren ska vara:

1. Gubben kör dig fram till porten.
2. En riktigt snygg, lagom pretentiös och konstnärlig outfit.

Jag lääääängtar tills lördag! Då behöver jag inte nojja längre och så kan jag dela med mig av mina erfarenheter till er!!!

Kram
Mika 




1 kommentar: