söndag 19 augusti 2012

Fokusera.

I veckan ska jag fokusera på att få klart alla projekt som legat under sommarlovet och ett som legat bra mycket längre. Tro´t eller ej. Men jag har en beställning som legat i TRE år! Jag får en jobbig känsla i magen varje gång jag ser det. Men NU jäklar! Nu ska alla demoner bort från mitt skrivbord!

Om en vecka har jag börjat skolan. Redan gjort den första workshopen och är taggad som tusan!

Idag är jag väldigt fokuserad på att Stor ska börja skolan imorgon. Ikväll ska vi ha picknick med dom andra "försteklick" barnen och deras familjer. Jag tror det blir lättare för alla barnen att sova inatt om dom får träffa fröken och kompisarna lite mindre högtidligt kvällen innan.
Gubben vill inte följa med. Han säger att han inte vill göra det på sin enda lediga dag.
Stilla i mitt huvud undrar jag vad han gjorde igår som var så arbetsamt att man inte kan kalla det för ledig dag.

Nej nu ska jag fokusera på att packa picknick.

Kram
Mika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar