söndag 27 maj 2012

Min garderob.

Man kan tänka sig att när man närmar sig åldern av 35 att man borde ha en garderob som motsvarar en 35 årings. Tidigare ikväll gick jag igenom den, vek om och inventerade. Mängden att inventera är betydligt större än värdet på den. Den är helt enkelt för sorglig. Det sorgliga ligger inte i kläderna i sig utan det faktum att jag trots en vilja att lägga pengar på kläder inte hittar något att spendera dom på. Är det inte kvalitén så är det modellen och är det inget av ovanstående så är det färgen, men oftast är dom bara för tråkiga...
Var handlar du dina kläder?

Kram
Mika

1 kommentar:

  1. Vet du vad min vän, att vi nog alla känner igen oss.Jag köper ofta nya kläder men aldrig "vanliga" kläder så det som hänger där är till finare tillfällen...hur ofta är det finare tillfällen? Men har hittat älsklingsjeansen som jag berättat om tidigare och de har nu utökats till 3 st. I LOVE PLEASE!!!!De passar till alla tillfällen, jag lovar. Puss och kram på dig och hoppas vi ses snart. Fika på contan hade inte varit fel igen.

    SvaraRadera