torsdag 12 januari 2012

Snart helg!!!!

Ih! Snart är helgen här. Hur ljuvligt som helst!! Jag har 2567 saker som jag vill hitta på. En kort lista på topp 10 kommer här:

1. Vila ut.
2. Läsa en bra bok.
3. Gå på en maskerad (jag ääääälskar maskerader...)
4. Träna. Gärna upptäcka att jag har rutor på magen!
5. Umgås massor med barnen! Kanske till och med hajka i skogen.
6. Gå på restaurang i långklänning och dricka drinkar i cocktail glas.
7. Skriva en bok. Gärna en som förändrar mänskligheten till det bättre och därför vinner Nobel priset i litteratur SAMT fredspriset.
8. Äta lång frukost utan att någon drar mig i armen en endaste gång.
9. Måla! Massor, massor!
10. Ta en sväng till Bahamas och värma fötterna i vattnet.

Vi får se vad som händer! Just nu har jag inte en enda sak planerad så vad som helst kan hända.
Vad ska ni hitta på?

Kram Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar