lördag 2 oktober 2010

Söndag.

Numera är det alldeles svar ute när vi vaknar. Båda tjejerna verkar ha växt till sig för nu klagar dom lite lojt när det är dags att gå upp.
Jag? Jag studsar upp som en groda på LSD! Sjunger "Goodmorrrrgon, gooodmorrrgon" i kanon med mig själv. Hissar upp gardinerna och tänder lampor överallt.

Eller inte.

Imorgon är det Söndag... härliga slappiga Söndag. Jag har redan planerat vad jag ska göra. Jag ska:

*Klä på mig totalt ickematchande kläder ENDAST RESÅRBYXOR
*Inte borsta håret.
*Äta en lååååång brunch.
*Läsa massor av sagor för barnen.
*Äta pizza till lunch.

Yez. It´s going to be a lovely, LOVELY Sunday!

Vad ska ni hitta på?

Kram
Mika

2 kommentarer:

  1. Jag hade hoppats på att få träffa er, men med en sjukling i huset så blir det tyvärr inte så....gissar att även vi tar en låååång slappe söndag!! Men en lite runda i skogen får det nog allt bli....Önskar er en underbar ledig dag. Stor KRAM

    SvaraRadera
  2. Vi har inga planer alls för morgondagen. Skönt!

    SvaraRadera