fredag 1 oktober 2010

Bör jag oroa mig?

Igår skrev jag ett inlägg om sockar här på bloggen.

Idag läser jag det för första gången. Först förstår jag inte vad det är för något men sedan får jag ett vagt minne av att jag själv skrivit det...i sömnen.

Det känns lite läskigt... men sanningen är den att det inte är första gången jag somnar vid skrivbordet och en del av mig fortsätter arbeta.

Det är liksom så mysigt här... så jag vill inte gå och lägga mig... men jag antar att det inte riktigt är normalt beteende. Speciellt inte när kroppen väljer att skriva om sockar(????). Det hade varit bättre om den kom på ett sätt att få världsfred eller botemedlet för någon svårt sjukdom...

Ikväll blir det bums i säng!

God-natt-sov-gott-kram
Mika

6 kommentarer:

  1. Va? Ville du inte ens ha några yllesockar?

    SvaraRadera
  2. Jo... alltså... jag har ju redan ett par... Det räcker med dom.
    Jag letade efter sockarna igår utan att hitta dom (innan jag somnade...). Kan vara det som triggat mig kanske?

    SvaraRadera
  3. Det blir ju extra spännande att följa dig nu för man vet aldrig vad du tänker skriva om i sömnen! Jag tycker att det var gulligt att du skrev om sockar. Du har ju ritat så fint på bilden också!? Hi hi.

    SvaraRadera
  4. Spännande vad blir d härnäst??

    SvaraRadera
  5. hahaha!
    vet du, en gång somnade jag medan jag tecknade! och fortsatte teckna i sömnen liksom! helt sjukt, men när jag vaknade (efter några minuter bara, men ändå) så hade jag tecknat och det var inte alls sådär hackigt som man skulle kunna tro...
    hmm.. effektivt sätt att jobba på! ;)

    sv: absolut, det är min baktanke (HAHAHAAAA) också! att baka och frysa in. men än så länge äter vi bara upp allt... typiskt! ;) nä, ska baka mer senare, med småkakor och sånt. och ännu mer bullar. och en massa annat.. detsamma gäller maten, göra storkok eftersom man kanske inte är supersugen (har tid) att laga lunch/middag sen! blir nog bra.

    SvaraRadera
  6. Knasterfaster: Jag hoppas innerligt att det inte blir fler sockinlägg... Bättre om jag önskar mig något annat i stället. En ny bil kanske?

    3Lmamma: Jag ska sköta min sömn bättre hädanefter. Hörde någonstans att man kan bli av med extra kilon på det viset... det är vad jag försöker motivera mig med i alla fall.

    Matilda:Du med... helt galet... jag antar att det är så när man tycker om det man gör... man vill bara inte gå och lägga sig.
    And oh yes! Storkok is the thing to do! Gör så många och så mycket du kan! Det är underbart att inte behöva avbryta några mys-stunder för matlagning!

    SvaraRadera