onsdag 22 september 2010

Städdag.

Idag fick det vara nog! Idag var jag sugen! Klockan är nu tio minuter i fyra och jag har städat barnens rum HELA dagen... med att städa menar jag nu inte att jag dammtorkat eller så... nej jag har röjt! I början var det lite som att köra plogbil men efter hand som jag arbetade mig in i rummet så förvandlades jag till lyftkran och sopbil.

Jag tänkte att det skulle ta två timmar... fem timmar har det tagit...och nu har jag påbörjat städning röjning av ateljen... som så många gånger förut och jag har upptäckt att jag har ett problem! Datorn står här och jag kan inte släppa den. Jag har, på min lista, SÅ många bra bloggar! Jag kan inte sluta läsa och det verkar ständigt som där är någon som uppdaterar eller behöver en klok och insiktsfull kommentar... från mig givetvis!

Nej! Nu lägger jag ner locket och tittar inte in här förränns jag är klar!!!

Kram
Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar