lördag 29 mars 2014

Sett världens bästa film.

Jag är säkert den sista som gjort det, men ikväll såg jag världens bästa film: Niceville. 
Eftersom du säkert redan sett den så behöver jag inte berätta vad den handlade om, men visst var den stark och känslig på samma gång! Och visst fick man en inblick i hur livet faktiskt var för de svarta kvinnorna i Mississippi under 40 talet?
Åh! Under två timmar har jag kastats mellan lycka, gråt, ilska och skratt! Om du mot förmodan inte sett den (så vill jag veta... För det betyder att jag inte var den sista denna gången) så måste du se den... Och om du redan sett den så rekommenderar jag dig att se den igen. 

Kram 
Mika

PS Jag finns på instagram nu om man saknar mig här... Det är så himla lätt att göra mini inlägg där... Sök efter @hemmahosmika så dyker jag upp! Ge mig en hint så följer jag er där också! Ds

2 kommentarer:

  1. Jag har inte sett den men jag hsr läst boken. :-) Visste inte att den finns som film. Går den på bio?
    Jag hoppas min magnolia blommar så där fint snart.

    SvaraRadera
  2. Har både läst och sett. Båda är super. Kram!

    SvaraRadera