tisdag 3 september 2013

Det är liksom lite mitt i mellan just nu.

Det är svårt att skriva om något när allt känns lite mitt i mellan. Så är det just nu. Det är liksom bra men inte HIPPHIPP! Lite beiget kanske någon annan skulle kalla det. Jag är öppen för alla förslag för att få det lite mer festligt, lite mindre vardagligt.

Jag är lite sugen på att tillaga en stor festmåltid och bjuda in alla mina vänner! Sippa på drinkar och lyssna på härlig musik. Hyra in ett band som spelar go musik att rocka loss till. Tända upp hela trädgården med färgglada lyktor, ta in en elefantförare och en enorm elefant som man kunde hoppa upp och rida en sväng på. Fixa till ett fyrverkeri som får döva att hoppa till och blinda att le. Det blir en väldigt stor fest för alla kommer! Bäst är det nog om jag hyr in en eller två kockar och serveringspersonal. Oh! Och ett dansteam som helt plötsligt får alla gäster att känna som dom hamnat mitt i en musikal!!! Och förutom alla mina härliga vänner ska jag passa på att bjuda lite spännande människor som jag inte känner. Obama till exempel, gästar snart sverige, han skulle kunna titta in bara för att småprata lite världsligt och så några intressanta skådisar, fina konstnärer och en och en annan ambassadör.

Japp. Det borde jag. Men nu ska jag steka prinskorvar och göra morotsstuvning. Var sak har sin tid.

Kram
Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar