tisdag 28 maj 2013

MER MEEEEER MEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har alltid levt efter devisen "...det som komma skall kommer till mig..." och så har jag väntat in alla spännande utmaningar och skeenden.

Nu börjar jag fundera på:
a. jag har missat det när det kom.
b. det kanske inte kommer mer än så här.

Båda alternativen är lite skrämmande. För tänk om jag missat det mest spännande som skett i hela mitt liv och så vet jag inte om det... och TÄNK om det ALDRIG ALDRIG kommer igen... men värre är nog att det kanske inte blir mer än så här.

Och det är bara för tragiskt.

Då känns det bättre att tänka så här att kanske är det så att jag är på väg ur den tuffaste våren någonsin (för mig i alla fall) med sjukdomar, arbete, flytt, illustrationer och ännu fler sjukdomar. Nu kommer en slags tomhetskänsla och en längtan efter att få mer MER OCH MEEEEER gjort.

Ja så är det nog! Dagens affirmation:

"Allt jag behöver kommer till mig i rätt tid och ordning"

Kram
Mika 

1 kommentar: