söndag 24 mars 2013

Nämner någon någonsin ordet spackla igen...

... Då kommer jag rekommendera dom att stoppa spackelskrapan någonstans och köpa nya gips skivor i stället. Alternativt ta in en målare som gör rubbet.

Erkänn att ni saknat mig? Kanske så mycket att ni vill fira påsk med mig genom att bära lådor i en flytt kakafoni? Jag bjuder på pizza, vin och öl! Det vill säga om det blir någon flytt. Datumet flyttas fram hela tiden eftersom något nytt ska spacklas.

En kort uppdatering på mitt liv (eftersom det är så vansinnigt intressant!): jag har slutat äta godis igen! Nu har jag lyckats hålla det sedan igår kväll! Heja! Heja!
Jag är evigt tacksam för släktingar som ställer upp och tar hand om barnen när dom är sjuka eller jag känner att jag måsta jobba! Jag har inte spenderat särskilt mycket tid på jobbet under dom sannaste månaderna! Ungefär det har hänt. Spackla, gått upp i vikt och vabbat! Living la dolce vita!!!!

Kram
Mika

1 kommentar:

  1. Om jag hade bott närmare hade jag gärna hjälpt dig bära lådor. Jag är amatörproffs på att bära möbler och kartonger.

    SvaraRadera