tisdag 25 december 2012

Moodboard!

När jag gick på Bergh´s testade vi att arbeta efter moodboards. Oh boy vad roligt det var! Jag testade att göra ett på köksinspiration och det blev så här:
Inspirationskollage

Jag vill så otroligt mycket för det huset vi snart ska flytta till men jag tycker det är vansinnigt svårt att finna min stil.... ännu värre är det att finna min OCH gubbens stil. Jag vill ju göra det personligt. Det ska synas att det är just vi som bor där, inte en trendsättare eller inredningstidning.

Förresten har jag hittat en kille som hjälper mig med hemsida.
Den kommer bli helt fantastisk!!!! Och förhoppningsvis leda till massor av nya uppdrag och göra mig känd över hela världen :)!

Kram
Mika

2 kommentarer:

  1. Det sista gillar jag - känd över hela världen!!! Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Jag läääängtar efter en kopp kaffe i ditt nye kök =) Puss

    SvaraRadera