onsdag 11 juli 2012

35e gången.

Tro det eller ej. Imorgon är det min 35e födelsedag.
Med tanke på hur många av mina tidigare jag kommer ihåg så kan jag omöjligt vara så gammal.
När jag var liten var önskelistan lång på plast attiraljer, dockor och disco lampor. Ju äldre jag blev desto kortare blev listan. Jag tror jag önskade mig hårförlängning och en ansiktsbehandling 10 år i rad där under 90 talet. Nu är min lista extremt kort. Jag önskar mig och mina nära lycka... Eller faktiskt så önskar jag ALLA lycka. ...men det låter så klyschigt att skriva så så jag låter bli ;).

Kram och puss!
Väldigt, väldigt unga
Mika

4 kommentarer:

  1. Jättegrattis i förskott;))) Man blir ju glömsk med åldern säger dom, var det 25 du sa?;))

    Kram Erika

    SvaraRadera
  2. Du är 9 år yngre än mig så du är extremt ung. Tack för lyckönskningen!
    STORT GRATTIS PÅ DIN 35-åriga födelsedag!!! HURRA HURRA HURRA HURRA
    (en dag i förskott)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med! GRATTIS ALLA TILL LYCKA!!!
    Och GRATTIS Mika på 35 års dagen!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en jättebra födelsedag med alla nära och kära. Hälsa till de som jag känner. Stort, stort GRATTIS.
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera