måndag 26 mars 2012

Drömkåken!

...ibland hittar man det perfekta boendet! Man bara vet att det är rätt...
Bild 1: 6 rum villa/radhus på Hjorths Gata 12, Båstads kommun Malen
Hej, här bor jag liksom!


Är det inte en atelje jag skådar där nere???

Älskling... ska vi bjuda på middag i den lilla salongen eller i den stora?

"Kaffe eller te?"


Lägg ner stjärnkikaren älskling och gå och lägg dig!


Jag vet inte om jag oooorkar gå till havet idag... det är så långt!



Nu ska jag bara hitta 8 000 000 miljoner kronor plus lite till för att isolera! Sedan är saken biff!

Kram
Mika

Ps. Huset är STORT...någon som kan tänka sig hålla mig sällskap? Ds!

6 kommentarer:

  1. Ja!!! När ska jag (och familjen) komma?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så snart jag har hittat pengarna!!! Jag mailar dig när det är dags! Räcker en vecka innan?

      Radera
  2. En vecka innan räcker bra. Har du börjat leta efter pengarna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sökandet har börjat! Jag hittade 7:50 på en hylla i köket! Dessvärre har vi ingen användning för femtioöringen... men dom där sju är starten!

      Radera
  3. Jaaaaaaaaaa......jag äter gärna middag med dig där VARJE kväll!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur?! Din, min och Knasterfaster-familjen! Jag tror det här blir VÄLDIGT trevligt!!!

      Radera