söndag 19 februari 2012

Har ni återhämtat er från Ranelids uppträde?

Om inte är ett tips att titta på dirty dancing med Patrik Sway... Swey... Schweeeee... Patrik någonting på femman just nu. Lättsmält och musikaliskt, allt au contrair (kan inte stava på franska) monsieur Ranelid.
Du kanske tror att jag är besviken på hans musikaliska begåvning... Men nej så är inte fallet. Jag är besviken på hans jibberdiddledolande. Om man nu är språkligt begåvad och går ut med att ingen är så bra som han på att formulera det svenska språket så borde man väl komma på bättre formuleringar än "kärleken är ett mirakel" på bästa sändningstid.

Det var inte det jag skulle skriva om idag. Suck. Jag glömde vad det var jag skulle berätta... Det var säkert något riktigt intressant och nu kommer ni aldrig få veta! Ces't la vie!

Kindpussar
Mika

1 kommentar:

  1. Det var verkligen väldigt banalt. Till och med min tioårige son skulle klarat det bättre. Inte var musiken särskilt bra heller. Nä, usch. Pinsamt var det.

    SvaraRadera