tisdag 21 februari 2012

Grönt är skönt!

Jag är lite seg. Det här mörkret äter upp mig. Jag brukar aldrig känna mig riktigt så här trött. Mitt huvud kokar av idéer men kroppen säger emot!

Kan det vara så att det är dags att ta itu med motion och träning igen? Jag vet inte när eller varför jag slutade... bara att mina långa intervall rundor numera är ett blekt minne blott.

Om ni undrar var jag håller hus mest hela dagarna så är det med huvudet istoppat i tulpanvasen och andas in det där UNDERBARA gröna syret som kommer därifrån. Bokstavligen! Liten frågade mig vad jag höll på med.
-Jag längtar efter våren. Mumlade jag fram och fick ett tulpanblad i munnen.
-Jaha. Sa hon och såg ut som att "ja... det är väl helt normalt med en mamma i blomvasen."

Min goaste mamma kommer på besök i eftermiddag... Det ska bli mysigt! Men nu är det skissdags!

Kram
Mika
Läääääääääääääääääängtar!!!!!!!!!!!!!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar