fredag 20 januari 2012

Uttråkad.

Jag kan vara uttråkad och så kan jag vara U T T R Å K A D. Just nu är jag det sistnämnda. Jag funderar på att ta en tugga i min arm bara för att något ska hända.
Jag kan också gå och lägga mig, men risken för att jag ska vara lika  U T T R Å K A D när jag vaknar är stor. Risken att Stor har smittat mig med sin förkylning är också stor.

U T T R Å K A D med feber låter så tråkigt så jag baxnar.

Jag vill resa! Till ett land med turkost vatten, sena kvällar med dans, vin och sång...
-Hallå!!! Sambon!!! Om du läser det här så kan du väl beställa en?! Vecka tolv blir bra!!!

Någon som vill följa med?

Kram
Mika

3 kommentarer:

  1. OHhh Jaaa!!! Känner exakt Likadan!

    SvaraRadera
  2. Jag följer med, men bara om det blir tolv veckor :)

    SvaraRadera
  3. Jag kan absolut tänka mig att följa med. Jag föll för dansen och det turkosa.

    SvaraRadera