söndag 29 januari 2012

Regler.

Jag har en ny regel:
Ät inget godis.

Jag tycker om regler. Jag vet inte riktigt varför... En psykolog skulle nog säga att det beror på min fria barndom.
Anledningen till varför jag tar bort godis är att jag blir helt besatt dagen efter jag har ätit lördagsgodis, därför äter jag godis även på söndagen, vilket leder till måndag, tisdag, onsdag... Ja ni fattar. Så nu blir det inget mer.
Jag är så nyfiken på hur det här kommer gå!!!

Imorgon tar jag övernattningsväskan upp till stora hufvudstaden, det blir butikskommunikationskurs och några spännande möten med eventuella uppdragsgivare. Roligt!!!!!

Nu: packa väskan och sedan bums i säng!

Kram Mika

1 kommentar:

  1. På nyårsafton, tio i tolvslaget, bestämde jag mig för att sluta äta godis! Nu, 4 veckor senare känns det som en hel evighet. Eh.... jag funderar på att ha ett uppehåll i uppehållet vecka sju för att få lov att äta Laban Seigmenn - godaste godiset som finns!

    Lycka till, både med inteätagodis och i morgon!

    SvaraRadera