onsdag 18 januari 2012

På rätt sida om året i alla fall!

Jag längtar till våren och ljuset som kommer med den! Känna hur mina ögon faktiskt orkar stanna uppe ovanför pupillerna fastän jag sätter mig i en mjuk möbel.
Skönt är det att vi går mot ljusare dagar i alla fall!

Idag har jag, Liten och Stor varit på badhuset. Det var skönt när jag fick gå i den varma bubbelpoolen och lite mindre skönt när jag sakta sänkte ner mig i mellan-poolen. Det var många mammor med sina små där. Liten är stor om man jämför med många av barnen som var där. Jag förstår inte hur det gått till eller när det hände.
Jag har svårt för att hinna med allt jag vill.
"Sätt dig ner och andas lugnt. Tänk efter vad som är viktigt för dig, se vad du kan sortera bort!" Sa min mamma till mig.
Det gjorde jag.

Resultatet blev skralt. Möjligtvis kan jag ta bort höstvädret och vintermörkret.

Kram
Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar