måndag 30 januari 2012

Mer kollektivtrafik.

Ok... Man behöver inte läsa detta... Inte ens fundera på det för det som kommer här är dravel skapt ur det faktum att jag har svårt att kommA till ro när jag reser.

Saker jag hoppas ska komma utav denna resan är:
MASSOR av inspiration och drivkraft! Det har varit ganska ont om bränsle sista tiden vilket jag inte riktigt är van vid. Dessutom har jag enormt stora förhoppningar på mitt möte imorgon.

Kan upplysa om att jag sitter på Arlanda express och har tio minuter in till city. Det är ca 10 minus ute, Arlanda har byggt nya toaletter (tack för det!) och jag är kall om min stortå. Sov gott på planet och vaknade av att jag dreglat över kinden. Ska ni träffa mysigaste My som inte bara arbetar med allt inom showbiz utan även innehar och driver barnens förlag. Barnens förlag har nu fått in känslokorten till försäljning så beställ gärna där om ni är sugna på dom!!!

Kram
Mika
Som nu är framme i staden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar