tisdag 31 januari 2012

Bra!

Mitt möte gick hur bra som helst. Det fanns ingen som helst anledning att oroa sig förstod jag direkt när jag träffade henne.

Nu är jag på väg hem igen. Borta bra men hemma bäst stämmer SÅ bra in på mig. Två fantastiska dagar, mitt huvud snurrar av all input av idéer och och tankar!

Till helgen fyller Stor år. Overkligt många år trots att jag kallar henne stor.
Jag har inte en aning om vad jag ska ge henne i present. Allt som hon VERKLIGEN önskar sig är slut sedan jul i affärerna och verkar inte komma in igen före april månad. Sedan önskar hon sig guldfiskar också... Men jag vet vem det blir som får städa skålen.
Tragiskt om dom dör också... Eller kanske är det ett bra sätt att lära sig om livet och döden?
Jag ska genast kolla på blocket efter en skål!

Kram
Mika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar