måndag 2 januari 2012

2011

Januari:


I Januari lovade jag mig själv att sluta stressa.


Februari:

I februari blev man bjuden på våfflor hemma hos oss!

Mars:
I mars döpte vi Tyra.
April:

I april tappades det tänder.
Maj:
I maj städade jag ateljen och blev förundrad över att mitt skrivbord stod där under allt bråte.


Juni:

I juni fick vi besök av smått.
Juli:
I juli åkte vi på flottfärd nerför Rönne-å...
...i själva verket längtade vi till Paris.
Augusti:

I augusti fick vi klämma på en go mage!
September:
Säg inte hej om ni ser någon som ser ut så här på bokmässan för idag är det inte jag
I September stötte vi på en gammal men ändå helt obekant bekant!
Oktober:

I oktober undrade vi om det verkligen var rätt år att lova stressfritt på.
November:

I november drogs vi in i i-fånens värld.... ja... slukades helt är ett annat sätt att beskriva det på också...
December:

http://hd.se/multimedia/dynamic/00624/EL_juluppvisning_1__624038e.jpg
I december fick vi många fina leenden på läpparna och njuta av många fina stunder.

Gott nytt år!!! 
Det kommer bli ett av dom bästa!!!

2 kommentarer:

  1. Roligt och fyndigt sätt för årskrönika i familjen!! Hoppas 2012 blir bra. Gott Nytt år till alla. Kram

    SvaraRadera
  2. Den finaste årskrönika jag sett! Alla kategorier.

    ÄLSKAR din oktoberteckning, så himla fin och rolig.

    Men vilken lista snackar vi om i januari som förändrade sinnestämningen så kapitalt? Den kan vara värd att testa, tänker jag. ;)

    SvaraRadera