lördag 17 december 2011

Ny lag i mitt hus.

Jag har infört en ny lag i mitt hem. Den är för evigt gällande och obrytbar.

"När vi spelar Michael Buble´s julsånger får ingen byta musik och mammor får dansa hur fånigt dom vill."

Det är något speciellt med denna musik som får mig att känna mig som i en svart och vit musikal från 40-talet (tror jag det är... jag har lite svårt för dom där 10-talen) och jag kan inte låta bli att dansa fram, studsa på tå och göra piruetter. De mest tråkigaste sysslor som att ta ur diskmaskinen blir till dom mest färgsprakande upplevelser med *hm-host* dans och *host-host* skönsång.

Nu: Michael Bublé och lägga in tvätt i garderoberna.

4 kommentarer:

  1. Var det han som var gäst hos Skavlan för några veckor sedan? Vilken svärmorsdröm i så fall!

    SvaraRadera
  2. Det är möjligt... Hm... Jag har nog aldrig sett honom... Förutom på bilden här då. Men han låter som en svärmorsdröm faktiskt. Leta upp han på sportigt vettja

    SvaraRadera
  3. Spotify menar jag så klart!

    SvaraRadera
  4. Den regeln gäller bara om inte far i huset vill lyssna på lite rock'n'roll.

    Hon får dansa hur hon vill till det också!

    SvaraRadera