onsdag 7 december 2011

ÅÅÅååååååååååååååååh! Skrivkramp!

Alltså!

Jag blir tokig!

Jag vet inte vad jag ska skriva!!! Eller vad ni vill läsa!!!

Vad tycker ni om att läsa om här på bloggen? Är det om illustrerandet? Är det smånoveller? Är det allmänt om livet? Gillar ni Guruschmurun? Eller vill ni ha bilder och inspiration?

Jag sitter här med 1000 uppslag men inom mig så säger en röst:
-Neeeej! Men fyyyyy vad tråkigt! Du mååååste vara mer konsekvent... Din blogg har ingen inriktning!

Så:
Hjälp!

3 kommentarer:

  1. Man ska bara skriva om och när man vill. Då kommer det automatiskt. Skriv som du alltid har gjort. Det tycker jag om. KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag tycker om allt du skriver vännen....men jag är kanske fel person att fråga! =)
    Klamen...

    SvaraRadera
  3. Känner igen. Jag lider lite av att inte ha en röd tråd i min blogg, men jag tror inte att jag är en röd tråd-människa helt enkelt.
    Dessutom gillar jag bloggar som är lite "röriga" (kommer inte på rätt ord, men jag menar inget negativt med "röriga" i det här fallet)

    SvaraRadera