torsdag 13 oktober 2011

Vart är världen på väg?

Alltså. Med risk för att låta några år äldre än vad jag är:
Vart är världen på väg?
Känner ni också att det kommer tecken från annan ort om att vi snart blir överhopade av idioter?
Idag fick jag inte bara lyssna på Ljugholtens alla försvarstal utan jag fick även ett mail. I mailet fanns en inbjudan till att lyssna på en stor andlig ledare. Låter lite häftigt eller hur?
Nåväl jag klickade på en länk som tog fram en "reklam-film" till den här andlige ledaren (måste påpeka att mailet kom från en vän som brukar ha koll på sånt här...)
Reklamfilmen visade lite småfin kille som säger ungefär så här:
-Allt som en gång varit levande blir sedan dött (eh... okej...) när det sedan dött så tar det ett tag innan det blir levande igen (...mmmhm...) till exempel den här bänken (dom sitter på en parkbänk.) den var en gång ett träd. Sedan kom någon och högg ner det och byggde en bänk. Då dog trädet. (NÄHÄ? Är det sant???) Så småningom kommer bänken förmultna och sedan tas upp av andra organismer och blir på så sätt återfött. (Halleluja!) Detsamma gäller med vatten, det vattnet vi dricker har passerat andra kroppas innan oss. (men allttså...)
Och så fortsatte det. Jag trodde att dom skulle komma fram till något på slutet, men nej!

Då jag kom till samma slutsatser för längesedan tror ni att jag också kan bli en stor andlig ledare???

Om ni undrar vart jag hållt hus kan jag berätta att jag dykt ner i massor av roligt arbete! Jag stannar här nere ett tag till jag känner att jag har saker under kontroll (läs; dead-line).

 

Kram
Mika

2 kommentarer:

  1. Känns som att den andlige ledaren var något på spåren där...;)

    SvaraRadera
  2. Ohh där har jag nog min nya karriär ;) det där borde ju till och med jag fixa....•fniss•

    SvaraRadera