söndag 23 oktober 2011

Puh!

ÄNTLIGEN!!!!!

Vilken befrielse!

Jag har haft så vansinnigt mycket papper och MÅSTEN som legat på mitt skrivbord och dom har liksom fått stå tillbaka för alla underbara roliga illustrationsjobb som legat på prio ett. Men ikväll fick jag nog och plöjde! Det sprutade papper och fläktade härligt från pärmar och papperskorg.

Skattedeklarationer ligger färdiga! Räkningar är betalda! Uträkningar är gjorda! Fakturor skickade! Planeringar gjorda! Scheman är avskrivna!

Åh! Jag M Å R så bra av detta!

Nu när jag är klar så tänker jag:
Jag ska aldrig låta det bli en sådan hög igen!

Så tänker jag nämligen varje gång.

Pappersskurna finger-kramar
Mika

3 kommentarer:

  1. Så fruktansvärt härligt och inspirerande till tusen :)

    SvaraRadera
  2. I know the feeling. Eftersom jag brukar röja så där någon gång per decennium.

    SvaraRadera
  3. Karin: Jamen eller hur!!! Det kändes inte så när jag satt mitt i röran... men NU... oh! Ljuvligt!
    Nilla: Du är min själsfrände!

    SvaraRadera