torsdag 16 juni 2011

Låt mig introducera...

Han är som ett litet men envist regnmoln som suger sig fast vid din kropp och din hjärna. Han livnär sig på dina negativa tankar och ditt tvivel. Man kan tro att han är ett stort monster... det är han inte... han har bara en stor, tung, kall skugga. Kung Ågren är i själva verket en väldigt liten, blyg, hårig och skygg filur med en pipig gäll röst som aldrig tröttnar på att lyssna på sig själv.

Nu vet ni också hur han ser ut... jag gissar på att det blir lättare att lokalisera honom och kasta ut honom nästa gång han närmar sig er! Kung Kris Ågren tackar för det underbara namnet!

Kram
Mika

8 kommentarer:

  1. Måste ju säga att han ändå är lite söt ;)
    Kung Kris Ågren.

    SvaraRadera
  2. Han är ju underbar, hur ska man kunna kasta ut honom?? ;)

    SvaraRadera
  3. Nu när jag vet hur han ser ut så kommer det vara lättare att nonchalera honom. Tack för att du gav mig en bild!

    SvaraRadera
  4. MissC: Lite söt kanske... men enerverande som tusan!
    Caroline: Han kommer alltid tillbaka...
    Knaster: Ja visst är det! Jag sätter upp min bild på väggen så jag har någon att skälla på när han kryper närma.
    Elin: Tack!

    SvaraRadera
  5. Ähh, det där är ju inte Ågren.
    Det där är ju barbamamma med generande hårväxt!

    SvaraRadera
  6. Blue:...är det därför hon/han ser besvärad ut kanske?

    SvaraRadera
  7. Han må vara lite jobbig, men den där Kris Åberg är i alla fall riktigt söt!

    SvaraRadera