Oj, listor här med. Många listor. Som jag aldrig bockar av men måste skriva. Och sen gäller det att jag inte blir övermodig och tro jag kan göra precis allting på en gång :) Lycka till med organisationen!
På jobbet gör jag lappar. Hemma...? Oj, det vet jag inte. Jag försöker nog hålla allt i huvudet. Det är inte så mycket plats där så det blir inte så mycket gjort. Viktiga datum skriver jag upp i en kalender.
Oj, listor här med. Många listor. Som jag aldrig bockar av men måste skriva. Och sen gäller det att jag inte blir övermodig och tro jag kan göra precis allting på en gång :) Lycka till med organisationen!
SvaraRaderaJa, listor är bra...:-)
SvaraRaderaSer till att jag inte har så mycket samtidigt som behöver ordnas, utan att jag kan hålla koll på det i huvudet..... Funkar oftast =)
SvaraRaderaOrganisera mig? Suck.
SvaraRaderaJag tar en sak i taget och förtränger att jag har fler saker att göra.
Listor, listor, listor och lappar ;-)
SvaraRaderaPå jobbet gör jag lappar. Hemma...? Oj, det vet jag inte. Jag försöker nog hålla allt i huvudet. Det är inte så mycket plats där så det blir inte så mycket gjort. Viktiga datum skriver jag upp i en kalender.
SvaraRadera